1. Το εισιτήριο αποτελεί ενιαίο τίτλο μεταφοράς.
  2. Τα εισιτήρια ισχύουν για την ημέρα και το δρομολόγιο που εκδόθηκαν και δεν μπορούν να μεταβιβασθούν σε άλλο άτομο.
  3. Τα εισιτήρια με ανοιχτή επιστροφή(open) έχουν ισχύ για 6 μήνες και η ισχύς τους δεν παρατείνεται. Τα εισιτήρια μετ’επιστροφής που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά το ένα μέρος (μία διαδρομή) δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν ή να εξαργυρωθούν σε καμία περίπτωση.
  4. Αλλαγή ημερομηνίας του εισιτηρίου γίνεται μέχρι 48 ώρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου του επιβάτη. Για τα εισιτήρια με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής ο μεταφορέας δεν είναι υποχρεωμένος να μεταφέρει τον επιβάτη αν δεν υπάρχει  διαθεσιμότητα θέσεων για την ημερομηνία που επιθυμεί .
  5. Το παιδικό εισιτήριο έχει ισχύ για παιδιά από 2 έως 12 ετών. Τα παιδιά δεν επιτρέπονται να κάθονται στα μπροστινά καθίσματα.
  6. Ακύρωση ή επιστροφή εισιτήριου μετά την έκδοση του γίνεται μόνο από το     γραφείο που έχει εκδοθεί το εισιτήριο και σύμφωνα με  την ακυρωτική πολιτική του μεταφορέα:
  7. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει 1 χειραποσκευή (διαστάσεων 15υψοςΧ25πλατοςΧ35cmμήκος) και μέχρι 2 βαλίτσες διαστάσεων 30Χ60Χ100cm. Η μεταφορά υπέρβαρου και οι ογκώδεις αποσκευές (πχ. Ποδήλατα, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, σκι, μουσικά όργανα κλπ) θα παραλαμβάνεται μόνο αν υπάρχει χώρος στις αποσκευοθήκες (μπαγκαζιέρες) του αυτοκινήτου και για αυτές θα ισχύει ειδικό τιμολόγιο. Ο επιβάτης υποχρεούται να έχει τοποθετημένες ετικέτες με τα πλήρη στοιχεία του.
  8. Αποζημιώσεις για βλάβη ή απώλεια αποσκευών καταβάλλονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της μεταφοράς και μόνο σε περιπτώσεις που αποδεικνύεται ότι η υπαιτιότητα είναι του γραφείου και όχι διοικητικών και τελωνειακών αρχών, η αμέλεια του επιβάτη κατά την αποβίβαση .
  9. Η εταιρεία FP TRAVEL δεν αποδέχεται ευθύνη για αποσκευές που συνοδεύονται. Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για τα προσωπικά του αντικείμενα ή αποσκευές εντός της καμπίνας.
  10. Τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές, χωρίς προειδοποίηση.
  11. Ο μεταφορέας για οποιοδήποτε συμβάν υπεράνω ελέγχου του μεταφορέα(λόγοι ανωτέρας βίας) μπορεί να διακόψει, παρεκκλίνει, αναβάλει, καθυστερήσει, ή ακυρώσει, χωρίς προειδοποίηση οποιοδήποτε δρομολόγιο, για λόγους ανεξαρτήτους της θέλησης του χωρίς καμιά ευθύνη για καταβολή οποιασδήποτε απαίτησης. Ο μεταφορέας φέρει ευθύνη να μεταφέρει τους επιβάτες στον προορισμό. Ο επιβάτης δεν έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων όταν δεν μεταφέρεται στην ώρα του.
  12. Οι καθορισμένες ώρες δρομολογίων είναι ενδεικτικές και χωρίς εγγύηση και δεν αποτελούν μέρος της σύμβασης μεταφοράς.
  13. Ο επιβάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (Διαβατήρια, Ταυτότητα, Βίζα, Άδεια Διέλευσης κ.α.) καθώς και για την γνησιότητα των δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες διοικητικές και τελωνειακές αρχές. Ο επιβάτης δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εάν έχουν λήξει ταξιδιωτικά έγγραφα. Επίσης αν έχετε κάποιο πρόβλημα ή παράπονο κατά τη διάρκεια του δρομολογίου θα πρέπει να απευθυνθείτε στο γραφείο που έγινε η έκδοση του εισιτηρίου και συχνά μπορεί να επιλύσει προβλήματα ή παράπονα επιτόπου και όχι μετά το τέλος του δρομολογίου.
  14. Επίσης ο επιβάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο των αποσκευών του ενώπιον των διοικητικών και τελωνειακών αρχών.

 

  1. Ο επιβάτης θα πρέπει να βρίσκεται στο σημείο αναχώρησης τουλάχιστον 30 λεπτά πριν την αναχώρηση.
  2. Ο μεταφορέας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί επιβάτες που είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών η συμπεριφορά του είναι ανάρμοστη, ενοχλεί του άλλους ταξιδιώτες και δεν είναι υπάκουος στις υποδείξεων των υ οδηγών η των γραφείων , δεν έχει κανένα δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή ποσού.
  3. Ο επιβάτης παραλαμβάνοντας το εισιτήριο αποδέχεται αυτομάτως όλους τους παραπάνω όρους.